Designmuseum Danmarks nye identitet skal. Pressefoto
Identitetens elementer: et legende D, et enkelt og markant logo, farvevalg, billedestil osv. skal være med til at løse museets mangeartede kommunikationsopgaver. Pressefoto
Designmuseum Danmark har digitaliseret Naur Klints skrift Flexibility og bidrager dermed til den danske skrifthistorie og samtidig fået en markant markør i museets identitet. Pressefoto.
Urgent.Agency og Stupid Studio har med hver deres speciale sat visuelt udtryk på den transformation og fornyelse, som har været intentionen i gentænkningen af Designmuseum Danmarks strategi. Pressefoto
Designmuseum Danmarks nye identitet skal understøttes af en række visuelle, legende byggeklodser. Pressefoto
Identitetens elementer: et legende D, et enkelt og markant logo, farvevalg, markant billedestil osv. skal løse museets mangeartede kommunikationsopgaver. Pressefoto
Identitetens elementer: et legende D, et enkelt og markant logo, farvevalg, billedestil osv. skal være med til at løse museets mangeartede kommunikationsopgaver. Pressefoto
Urgent.Agency og Stupid Studio står bag den nye visuelle identitet på Designmuseum Danmark, hvor Naur Klints skrift fra arkiverne er blevet genbesøgt. Pressefoto