Home Visits har i årtier været grundstenen i IKEAs metodiske researcharbejde. Deres ambition er at lære os bedre at kende for at kunne opfylde vores behov. Foto: Inter IKEA Systems
Foto: Inter IKEA Systems
Det er obligatorisk for IKEAs researchmedarbejdere at aflægge Home Visits to gange om året, da de menes at styrke medarbejderens indsigt i almindelige menneskers hverdagsliv. Anywhere anytime dinner New York. Foto: Inter IKEA Systems
I Shanghai er Wi-Fi vigtigere end en stue, Anywhere anytime dinner Shanghai. Foto: Inter IKEA Systems
100 mennesker i 7 lande har bidraget til IKEAS seneste rapport om vores liv og bolig. Anywhere anytime dinner Moscow. Foto: Inter IKEA Systems
IKEA vil tættere på kunderne og forstå deres praktiske som emotionelle behov. Anywhere anytime dinner London. Foto: Inter IKEA Systems
I Mumbai synes 89%, at selvrefleksion er vigtigt om morgenen, What you see is what you eat Mumbai Foto: Inter IKEA Systems
Med IKEAs immaterielle researchmetoder kommer de længere ind under huden på forbrugere verden over. What you see is what you eat Stockholm. Foto: Inter IKEA Systems
Den østriske arkitekt Margarete Schütte-Lihotzky udviklede for næsten 90 år siden det såkaldte Frankfurter-køkkenet, der har været forløber for det senere U– og V–køkken. Foto: IDen østriske arkitekt Margarete Schütte-Lihotzky udviklede for næsten 90 år siden det såkaldte Frankfurter-køkkenet, der har været forløber for det senere U– og V–køkken. Foto: Visual Resources Department, Minneapolis Institute of Art [CC0], via Wikimedia Commons
Datamixing model: Inter IKEA Systems
BYLLAN - en kombineret støttepude og bord, der gør det rart at sidde i sofaen og arbejde med en laptop-computer i skødet. Foto: Inter IKEA Systems
DINERA kaffekoppen, der har en lille vanddrænende rille i bunden, så vandet let kan løbe fra efter opvask. Foto: Inter IKEA Systems