
Gitte Jungersen var en af de kunsthåndværkere, Bettina Køppe præsenterede på Tresor - Contemporary Craft. Her et ældre værk fra 2011, Place to be Lost #5 i ler, glasur og en fundet porcelænselefant. Foto: Dorte Krogh

Messen Tresor - Contemporary Craft slog dørene op for første gang i september i år med det bedste inden for europæisk kunsthåndværk – og kun unika eller værker skabt i få editioner. Foto: Serge Hasenböhler

Christina Schou Christensen eksperimenterer i sin praksis med flydende, løbende glasurer, der stoppes i processen, som her i Soft Stand, Blue fra 2015 i stentøj og glasur. Foto: Dorte Krogh

Glasmager Karen Lise Krabbe eksperimenterer i sine værker med glas, og bygger sine skulpturer op i tredimensionelle, organiske former. Her er det dele af værkserien BlindBox for NoThing fra 2016. Foto: Køppe Contemporary Objects

Stentøj, glasur og marmor smelter sammen i Pernille Pontoppidan Pedersens keramiske skulptur med den, som altid, fantastisk provokerende titel You Filthy Tart #1. Værket er skabt til og udstillet på bl.a. Mindcraft Exhibition i Milano 2017. Foto: Jeppe Gudmundsen

Close up af Pernille Pontoppidan Pedersens stoflige glasur. Foto: Dorte Krogh

Pernille Brauns A Cube, Two Circles & A Stick fra 2017 i glas, kobber og træ er et eksempel på, hvordan udtrykket bevæger sig fra det totalt kontrollerede mod det lettere tilfældige, så værket får sin egen fortælling og liv i processen. Foto: Dorte Krogh

Gallerist og arkitekt Bettina Køppe under Tresor - Contemporary Craft i september 2017. Foto: Serge Hasenböhler

Ida Wieths Both Sides Now #2 fra 2017 i glas og stentøj var et af værkerne, Køppe Contemporary Objects viste frem under Tresor - Contemporary Craft og som også tidligere indgik i Glasur udstillingerne, som Bettina Køppe var med til at kuratere. Foto: Bettina Køppe