Som et keramisk 'stillbillede' har Ane Fabricius Christiansen dokumenteret glasurdråberne lige i øjeblikket, inden de slipper deres objekt. Foto: Dorte Krogh / Biennalen for Kunsthåndværk & Design 2017
Anne Damgaard bruger morphotex-polyester og håndvævet gaze i hamp med digitalprint, når hun indfanger poetiske øjeblikke. Foto: Dorte Krogh / Biennalen for Kunsthåndværk & Design 2017
Janne Krogh Hansens På spidsen af din tunge handler om nuet og om kropslige oplevelser. Om at give øjeblikket form i dets komplekse, følelsesbetonede kontekst. Foto: Dorte Krogh / Biennalen for Kunsthåndværk & Design 2017
Italienske og danske jordfarver er forskellige. Hvordan ser vores jordfarver ud og kan vi lære noget om os selv ved at kende de farver, vi er rundet af?, spørger Margrethe Odgaard. Foto: Dorte Krogh / Biennalen for Kunsthåndværk & Design 2017
Et sammenstød mellem vasens skarpe, geometriske form og blomstens bløde organiske i Marianne Nielsens modellerede og sprøjteglaserede stentøj.
Foto: Dorte Krogh / Biennalen for Kunsthåndværk & Design 2017
Vinni Frederiksen har placeret porcelænsfliser på skrænten i Toftum Bjerge som kontrast til det vilde og naturlige. Foto: Foto: Dorte Krogh / Biennalen for Kunsthåndværk & Design 2017
Kasia Gaspaski udfordrer kommercialiseringen i samfundet, hvor bløde værdier som barmhjertighed, næstekærlighed og empati - er noget, man skal kæmpe for at bevare Foto: Dorte Krogh / Biennalen for Kunsthåndværk & Design 2017
Birgitte Christens' Liggende Kvinde illustrerer en stagnation af det indre overfor en ydre verden, der virker uoverskuelig og kompleks. Foto: Dorte Krogh / Biennalen for Kunsthåndværk & Design 2017