Cathrine Agnethe Hirsvang er udstillet helt op af døren til museets toiletter, i samme rum som Bigum. Bigum og Hirsvang udstiller på to meget forskellige podier og det er bare et eksempel på, at der ikke opnås ikke en samlet dynamik eller rød tråd imellem udstillingsrummene på ELEMENTS. Foto: Ida Buss
Signe Marie Bærnthsen har leget med lerets begrænsninger og muligheder i projektet Blame it on the Clay. Her viser hun en afsøgning af det skønne i det uperfekte og fejlene, der ender som hovedrolleindehaver. Foto: Ida Buss
Alexandru Murar´s konceptuelle projekt i hvidglaseret keramik, Morphogenesis, er et overbevisende gennemført rytmisk mønster og en formmæssig modulering af objekter, som man føler, man kender funktionen af. Foto: Ida Buss
Hvidt i hvidt er Murars afgangsprojekt både konceptuelt i funktionalitet og konkret i reference, da den hvide farve henviser til den klassiske kinesiske porcelænstradition. Foto: Ida Buss
Agnethe Schmidt Bigums hverdagsstel, Everyday Moments, er placeret i et lidt fortravlet gennemgangsrum på CLAY. Og det er ærgerligt. Foto: Ida Buss
Agnethe Schmidt Bigums service, Everyday Moments, retter fokus på kunsthåndværket i sig selv, den høje kvalitet i harmonierne mellem form, proportion og glasur har tydeligvis været Agnethes omdrejningspunkt. Foto: Ida Buss
Camilla Dorthea Meincke har fokus på den personlige æstetiske præference i sine glasureksperimenter. Foto: Ida Buss
Cathrine Agnethe Hirsvang har arbejdet med det personlige præg i objekterne, der har spor fra hånden og mærker fra skabelsesprocessen. Som et ekstra fokus har Hirsvang valgt en næsten naiv ornamentik. Foto: Ida Buss
Camilla Dorthea Meincke arbejder som en billedkunstner med glasurprojektet, Impulse, der er en kunstnerisk undersøgelse af glasuren som medie. Foto: Ida Buss
Den meget fine plakat til udstillingen Elements med foto af Alexandru Murars konceptuelle projekt Morphogenesis.