
Børge Mogensens No. 1 sofa fra Fredericia Furniture genfortolket i nye tekstiler af Henrik Vibskov tilbage i 2016. Samarbejdet er et godt eksempel på, hvordan co-branding virker optimalt og begge brands får noget frugtbart og positivt ud af resultatet. Pressefoto

Gurli Elbækgaards tallerken i Thomas Rodes Palæo- kogebog, hvor hun er retvist krediteret. Foto: Mikkel Adsbøl

Gurli Elbækgaards hånddrejede tallerkener på gourmetrestauranten Format, som hun udvikler service til. Foto: Bonjwing Lee

Gurli Elbækgaards hånddrejede tallerkener på gourmetrestauranten Format. Foto: Bonjwing Lee

Gurli Elbækgaards hånddrejede tallerkener på gourmetrestauranten Format. Foto: Bonjwing Lee

Irma, Superbrugsen eller Kvickly. Coop står bag alle tilbudsaviserne, hvor Würtz keramik er brugt som regi for at sælge varer. Foto: Screendump af katalog

Irma, Superbrugsen eller Kvickly. Coop står bag alle tilbudsaviserne, hvor Würtz keramik er brugt som regi for at sælge varer. Foto: Screendump af katalog

Irma, Superbrugsen eller Kvickly. Coop står bag alle tilbudsaviserne, hvor Würtz keramik er brugt som regi for at sælge varer. Foto: Screendump af katalog

At blive eksponeret de rigtige steder er vitalt for ens brand. Foto: Redaktionen

Magasiner og influencers kan være med til at booste dit brand. Foto: Redaktionen